نصاب
نصاب

نکات مهم خرید جک پارکینگ دورژانس

جک پارکینگ دورژانس

1). هنگام خرید وزن تقریبی هر لنگه و طول ان را به فروشنده بگویید تا محصول متناسب با همان به شما معرفی شود ویا قبل از خرید توسط کارشناس بازدید شود.با مشخص بودن وزن درب میتوان از هزینه های اضافی جلوگیری کرده و جکی مناسب با وزن درب تهیه کرد. هرچقدر وزن درب سبک تر باشد میتوان از جک های ارزان تر استفاده کرد. در درب های سبک انتخاب تولیدات داخل انتخاب کاملا مقرون به صرفه می باشد.استاندارد درب های ساخته شده برای هر لنگ معمولا ۱.۸ متر می باشد که در این مقدار تمام جک ها قابلیت کارکرد مناسب دارند. اما اگر عرض در بیش از مورد استاندارد باشد باید از جک های با شفت بلند تر استفاده کرد. در مشخصات تمام جک های درب پارکینگ این مقادیر ذکر شده است تا کاربر انتخاب درستی انجام دهد.

2). هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک برقی بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستمهای هیدرولیکی پیشنهاد می شوند. در نوع انتخاب جک پارکینگی باید به موضوعات دیگری مثل عرض درب نیز باید توجه داشت که اگر بالاتر از حد استاندارد بود(دو متر) بود از جکهایی با عرض بلندتر استفاده کرد.

3). اگرتعداد ریموتهای مورد نیاز شما زیاد است نیازی نیست هنگام خرید جکهای پارکینگ خارجی به همان مقدار ریموت فابریک خریداری کنید چون ریموتهای فابریک جکها قیمت بالایی دارند.با نصب یک رسیور رله به مدار فرمان جک در میتوانید به تعداد دلخواه ریموت ارزان قیمت کد دهی کنید.

4). بهتر است در صورت نصب رسیور رله ،از نوع هاپینگ ان که غیر قابل کپی میباشد استفاده کنید تا امنیت را بالا ببرید

5). یک پک کامل جک شامل دو عدد بازو ,یک جعبه فرمان,یک جفت چشمی ایمنی,یک عدد فلشر و دوعدد ریموت کنترل فابریک میباشد.قفل برقی جک پارکینگی روی پک نمیباشد وجداگانه باید تهیه شود.

6). برای مناطقی که امکان قطع برق زیاد است از جکهای درب پارکینگ 24 ولت با قابلیت نصب باتری بکاپ استفاده کنید که شامل دو عدد باتری 12 ولت میباشد که بهتر است هر کدام 7 امپر باشند.

7). نصب قفل برقی روی درب امنیت بیشتری دارد تا در صوردت فشار درب از بیرون لای دربها باز نشود.مخصوصا برای دربهای تک لنگه که طول درب زیاد است حتما از قفل برقی استفاده کنید.

8). اهمیت کیفیت نصب نباید فراموش شود,متاسفانه مشتریان به کیفیت جک دراهمیت میدهند اما به کیفیت نصب جک اهمیتی نمیدهند و این باعث میشود تا بعد از نصب با مشکلات زیادی روبرو شوند که باعث اذیت مشتریان و کاهش عمر جک ها میشود.بنابراین اطمینان حاصل کنید که نصاب ماهر و با تجربه باشد و در کار دقت داشته باشد.متاسفانه بعضی ازشرکتهای همکار بخاطر سود بیشتر از نصابهای کم تجربه استفاده میکنند تا کمتر هزینه کنند و…

9). بهتراست نصب جک پارکینگ را به شرکت ها بسپارید تا اینکه با نصاب ها به صورت مستقیم کار کنید زیرا شرکت ها موظف به ارائه گارانتی هستند.ولی نصاب ها ممکن است برای خدمات دست شما را خالی بگذارند زیرا کسی آنها را موظف به ارائه خدمات نمی کند.از شرکتی جک اتوماتیک پارکینگ بخواهید که بعد از کارشناسی، کل سیستم را برای شما نصب کرده و در انتها باشما تسویه حساب کند.

10). جک برقی پارکینگ در دو نوع مختلف هیدرولیکی و مکانیکی ساخته شده است . تفاوت اصلی این جک ها با یکدیگر زمانی خود را نمایان می کند که بحث وزن لنگه های درب اتوماتیک پارکینگ به میان می آید . زیرا هریک برای وزن خاصی مورد اسفاده قرار می گیرد . برای مثال جک درب پارکینگ هیدرولیکی برای درب های سنگین و پر تردد و جک درب پارکینگ مکانیکی برای درب اتوماتیک پارکینگ با لنگه های سبک تر مناسب هستند .

11). جک های پارکینگی را خرید کنید که در بازار شناخته شده اند و از خرید جک های درب پارکینگ که ناشناس هستند پرهیز کنید زیرا جک های ناشناس ممکن است کیفیت خوبی نداشته باشند و فروشنده انها را به اسم جک های پارکینگی خارجی بفروشد.این جک ها معمولا اسمهای خارجی دارند ولی ایرانی ویا چینی هستند ویا مونتاژ هر دو.بنابراین گول نامهای این جک هارا نخورید.

12). با ارسال تصویر درب پیش فاکتور کلی از فروشنده بخواهید تا در پایان کار نصب شمارا با هزینه های اضافه قافلگیر نکنند.مانند هزینه سیم وهزینه کنده کاری و صفحه پلیت .
ما با دیدن تصویر درب پارکینگ شما قیمت قطعی را برای شما پیش فاکتور میکنیم تا با خیال راحت سفارش خود را انجام دهید.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک دورژانس
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *