نصاب
نصاب

درب اتوماتیک امنیت دورژانس

درب اتوماتیک امنیتی

اغلب مردم نظرشان این است که درب اتوماتیک برای آسایش بیشتر ساخته شده و امنیت کمتری نسبت به درب های غیر اتوماتیک دارد. باید این نکته را گفت که نصب درب های اتوماتیک باید طبق اصول، توسط کارشناسان مجرب این حوزه و با رعایت کلیه اصول ایمنی انجام گیرد.

در اینصورت میتوان گفت که امنیت درب های اتوماتیک افزایش می یابد . درب اتوماتیک امنیتی از انواع درب های اتوماتیک است که برای موارد امنیتی استفاده میشود.

قطعا درب اتوماتیک امنیتی دورژانس به امنیت ساختمان شما کمک زیادی خواهد کرد ولی شما میتوانید از طریق روشهای دیگر نیز امنیت ساختمان خود را بالا ببرید مانند استفاده از دوربین و دزدگیر که هزینه پر است .

امنیت انواع درب های اتوماتیک:

درب های هیدرولیک :

امنیت درب های هیدرولیکی بسیار زیاد است و در مقابل فشار مقاوم هستند و همچنین اگر دارای قفل برقی باشند کسانی که ریموت نداشته باشند نمی توانند از این نوع درب استفاده نمایند.

همچنین دارای معایبی نیز می باشد مانند قیمت بالا و همچنین در هر فصل برای نگه داری نیاز به خدمات دارند .

درب اتوماتیک پنوماتیک :

از معایب این نوع درب که باعث انقراض آن شد کمپرسور باد آن سر و صدای بالایی داشت و نیاز به سرویس ماهانه و نظارت مداوم بود و از نظر ایمنی ضعیف بود و شایان ذکر است که می توان از راه فلاشر که در بیرون ساختمان نصب می شود در را باز نمود.

با روی کار آمدن درب های اکترومکانیکی که قیمت ان کمتر از پنوماتیک بود این درب رفته رفته از رده خارج شد .

درب های اتوماتیک الکترومکانیک :

این نوع درب اتوماتیک طوری طراحی شده که نیاز به فشار باد و فشار روغن ندارد .از فواید این نوع درب اتوماتیک کوچکی سایز تابلو فرمان و عدم وابستگی بخش مکانیکی و الکترونیکی، ایمنی بالا است و با داشتن قفل برقی نفوذ پذیری را صفر نمود و معایب آن شامل استهلاک زیاد آن در برابر سیستم های هیدرولیکی ومحدود بودن قدرت است و اگر فشار زیاد باشد سیستم اسیب می بیند .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط