نصاب
نصاب

۱۰ تا از بهترین جک درب پارکینگ ایرانی در سال ۱۴۰۰

اغلب مردم به هنگام خرید جک به دنبال بهترین جک درب پارکینگ برای درب ساختمان خود هستند.زمانی که ما برای خرید هزینه می کنیم قطعا دوست داریم بهترین محصول را خریداری کنیم.

همان طور که می دانیم امروزه به علت افزایش قیمت ارز ، سختی های واردات کالاهای خارجی و افزایش قیمت جک های درب پارکینگ خارجی اغلب مشتریان به دنبال جک های پارکینگ ایرانی مقرون به صرفه هستند.

جک های اتوماتیک بیش از ۲۰ سال است که جای خود را در بازارهای ایران پیدا کرده اند.در ابتدا فقط جک های برقی خارجی در بازار بودند اما با گذشت زمان و افزایش قیمت ارز شرکت های ایرانی به فکر تولید این کالا در کشور افتادند.

در ابتدا جک های پارکینگ ایرانی مورد استقبال مردم واقع نشده بودند اما به تدریج با افزایش کیفیت و متریال جک های ایرانی و اثبات کیفیت خود در طول زمان باعث شده امروزه درصد زیادی از جک های پارکینگی ساختمان ها ساخت ایران باشد.

البته از حق نگذریم ! امروزه جک های ایرانی نسبت به گذشته کیفیت بسیار بالاتری دارند بسیاری از مدل های ایرانی موجود در بازار از طراحی و مهندسی معکوس جک های خارجی تولید شده اند که باعث شده کیفیت آن ها نزدیک به جک های خارجی و حتی در حد آن ها باشد!

البته این موضوع برای تمامی جک های ایرانی صادق نیست متاسفانه جک های متفرقه زیادی در بازار موجود است که نه تنها کیفیت مناسبی ندارند بلکه از گارانتی ضعیفی برخوردارند که باعث به دردسر افتادن خریدار می شوند.در هنگام خرید حتما از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خرید کنید تا متضرر نشوید!

در ادامه مطلب به بررسی ۱۰ مدل از بهترین جک های درب پارکینگی ایرانی موجود در بازار می پردازیم که توسط کارشناسان نوین هاوس مورد ارزیابی قرار گرفته و نمره قبولی دریافت کرده اند.

1. جک پارکینگ HSS – مدل ونوس

گروه صنعتی HSS واقع در مشهد چند سالی است که به تولید جک های با کیفیت روی آورده است.شرکت HSS کیفیت محصولات خود را فدای قیمت آن نکرده و از متریال با کیفیت و با دوام در محصولات خود استفاده کرده است.

گروه HSS برای طراحی جک پارکینگ خود جک کوچی ایتالیایی را مهندسی معکوس کرده به طوری که در اولین نگاه متوجه شباهت بسیار زیاد جک HSS نسبت به جک کوچی می شویم.

جک درب پارکینگ HSS برای طراحی بدنه محصول خود همانند جک کوچی از آلیاژ آلومینیوم استفاده کرده که باعث استحکام ، مقاومت ، وزن کمتر این جک نسبت به جک های ایرانی آهنی موجود در بازار شده است.

 

جک پارکینگ HSS – مدل ونوس

همان طور که می دانید آلومینیوم نسبت به آهن ارزش و قیمت بیشتری دارد.استفاده از آلومینیوم در این جک درب اتوماتیک باعث افزایش قیمت تمام شده این محصول نسبت به رقبای خود همچون سیماران و میلان شده است.

جک پارکینگ HSS در دو کورس با طول ۴۰ برای درب های تا ۳ متر و کورس ۶۰ برای درب های تا ۵ متر تولید شده است.

همان طور که گفتیم شرکت جک برقی HSS کیفیت محصولات خود را فدای قیمت نکرده و از آلیاژ آلومنیوم و متریال با کیفیت استفاده کرده است که این تصمیم باعث شده این محصول ایرانی را در صدر لیست بهترین جک های پارکینگ ایرانی قرار دهیم.

از مزایا دیگر جک درب ریموتی HSS می توان به گارانتی 2 ساله و یک ماه تعویض کامل جک اشاره کنیم که باعث شده خریداران با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این جک اقدام کنند.

2. جک پارکینگ کانه گیتس – KoneGates

جک درب کانه گیتس تحت لیسانس کشور فنلاند با تکنولوژی اروپا می باشد که وارد عرصه تولید انواع جک پارکینگی شده است.شرکت کانه گیتس فعالیت حرفه‌ای خود را در کشور فنلاند آغاز کرده و امروزه بسیاری از محصولات خود را به کشورهای آسیایی همچون ایران صادر می کند.

شاید برای شما سوال باشد که چرا یک جک خارجی را داخل لیست بهترین جک های پارکینگ ایرانی قرار داده ایم! در این باره باید به شما بگوییم که شرکت کانه گیتس زیرمجموعه و تحت لیسانس شرکت کانه فنلاند است.

بازو های این جک پارکینگی در داخل کشور ترکیه تولید و مونتاژ می شوند ولی سایر اقلام این محصول مانند ریموت ، مدارفرمان ، فلاشر و سنسور های چشمی آن داخل ایران تولید شده و داخل پک این جک درب قرار می گیرند.

با این اوصاف جک برقی کانه گیتس را می توان جز جک های نیمه ایرانی به حساب آورد.