نصاب
نصاب

خرید اپراتور با موتور دانکر دورژانس

موتور دانکر دورژانس

با توجه به اهمیت بسیار زیاد کیفیت موتور در اپراتورهای درب اتومات شیشه ای دورژانس، لازم است در انتخاب و خرید اپراتور با موتور دانکر دقت داشته باشید.
موتور را می توان قلب درب اتوماتیک در نظر گرفت و به همین دلیل کوچکترین بی توجهی و غفلت در بررسی مشخصات آن در نهایت می تواند خسارت های مالی زیادی را برایتان به همراه آورد.

در خرید اپراتور با موتور دانکر آلمان لازم است چند نکته مهم مد نظر قرار گیرد که عبارتند از:
– موتور را با توجه وزن درب انتخاب کنید.

همانطور که اشاره شد، موتورهای تولید شده توسط برند دانکر از نظر اندازه و ابعاد با هم متفاوت بوده و بر همین اساس نیز قدرت تحمل متفاوتی دارند.

لذا بهتر است در زمان خرید موتور وزن درب و میزان قدرت تحمل موتور را مد نظر قرار دهید تا به تناسب خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

– میزان ترددی که موتورها پشتیبانی می کنند با هم متفاوت می باشد.

لذا باید با توجه به میزان دفعاتی که در طول شبانه روز درب باید باز و بسته شود موتور مناسب را انتخاب کرد.

به عنوان مثال، برای ساختمان هایی که دارای درب های سبک بوده و تردد در آنها زیاد نمی باشد، خرید موتور دانکر 65*25 می تواند گزینه مناسبی باشد و از نظر قیمت نیز در سطح پایین تری قرار دارد.

– دانکر برند آلمانی بوده و محصولات آن از نظر کیفیت در تمام دنیا شناخته شده هستند.

با توجه به استقبال زیاد از این موتورها نمونه های تقلبی آن نیز در بازار موجود می باشد. لذا در زمان خرید موتور دانکر حتما به اصل بودن محصول توجه کنید و از مراکز معتبر و شناخته شده خرید را انجام دهید.

تمام موتورهای دانکر مورد استفاده در اپراتور های عرضه شده توسط دورژانس ایمن فک ، اصل بوده و دارای برگه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *