نصاب
نصاب

کاربردهای درب آکاردئونی

درب اکاردئونی دورژانس و کاربردهای آن

اگر چه خانه‌های مسکونی یکی از بازارهای عمده درب آکاردئونی هستند، اما استفاده از درب و حفاظ فقط به در خانه‌ها محدود نمی‎شود.

معمولاً درب آکاردئونی خانه‌های مسکونی وقتی کسی در منزل نیست و در غالب وقت‌ها هنگامی که عدم حضور در منزل طولانی است مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما موارد پرکاربرد دیگری نیز برای این در وجود دارد.

درب ورودی اپارتمان

بیشترین درب آکاردئونی که توسط شرکت دورژانس ایمن فک نصب می‌شود برای آپارتمان‌ها است. امروزه امنیت آپارتمان بسیار بیشتر از گذشته اهمیت پیدا کرده و از این رو هموطنان عزیزمان یکی پس از دیگری نسبت به نصب درب آکاردئونی اقدام می‌کنند.

نصب این حفاظ برای آپارتمان‌ها بسیار اهمیت دارد. هر چه زمان پیش می‌رود از ارتباط بین اهالی ساختمان کاسته می‌شود و شیوع کرونا نیز به این امر افزوده است. از این رو افرادی با استفاده از این ناآشنایی افراد با یکدیگر وارد ساختمان می‌شوند؛ چرا که هر یک از همسایه‌ها گمان می‌کند که این فرد از وابستگان دیگر ساکنان است.

از این رو درب خود واحد به عنوان مهم‌ترین سنگر برای مقابله با دزدان تبدیل شده است (هر چند با روش هایی نظیر نصب دوربین مداربسته می‌توان به افزایش امنیت کلی ساختمان هم کمک کرد که می‌بایست این روش‌ها هم حتما مدنظر خریداران عزیز قرار گیرد).

آپارتمان‌ها ممکن است واحد مسکونی باشد و یا یک واحد اداری یا تجاری. نصب حفاظ آکاردئونی برای تمامی این کاربردها الزامی است و توصیه می‌شود حتما نسبت به نصب این محافظ قدرتمند برای واحد خود اقدام کنید.

حفاظ اکاردئونی پنجره

ممکن است در مواردی که عرض پنجره زیاد باشد و دسترسی به آن از فضای بیرون به سادگی صورت گیرد، ساکنین ترجیح دهند از یک حفاظ پنجره نیز استفاده کنند.

کاربرد دیگری که حفاظ‌های آکاردئونی در واحدهای مسکونی و اداری پیدا کرده‌اند به عنوان حفاظ داخلی پنجره است. امروزه سازندگان بسیاری از ساختمان‌ها تلاش می‌کنند تا پنجره‌های بزرگی برای واحدهای مختلف ایجاد کنند تا ضمن نورگیری بالا از ویو (منظره) مناسبی نیز برخوردار شوند. اهمیت ویو این ساختمان‌ها باعث می‌شود تا سازندگان و ساکنین از نصب حفاظ پنجره هم خودداری کنند، چرا که حفاظ دائمی ممکن است مانع دید کامل ساکنین شود.

در این موارد حفاظ کشویی گزینه بسیار مناسبی است. حفاظ از یک سو مانع نورگیری و منظره واحد نمی‌شود و از سوی دیگر باعث امنیت بالای ساختمان می‌شود.

این حفاظ‌ها تنها در زمان‌های محدودی که افراد در منزل نیستند و برای مسافرت و مانند آن از منزل خارج می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند. قفل این حفاظ‌ها که از داخل زده می‌شود عامل مهمی است که امنیت آن را بسیار بالا می برد و خیال صاحبخانه را از بابت امنیت واحد راحت می‌کند.

در زمان‌هایی هم که اهالی منزل یا شرکت حضور دارند، این محافظ جمع می‌شود و خود را از دید ساکنین پنهان می‌کند.

درب آکاردئونی پارکینگ

یکی دیگر از موارد استفاده این نوع درب‌ها پارکینگ‌هاست. ممکن است به دلایل مختلف از جمله کاهش هزینه و یا نبود فضای مناسب برای استفاده از انواع دیگر درهای ورودی از درب آکاردئونی پارکینگ استفاده شود.

در این حالت درب دیگر حفاظی برای در اصلی نیست و خود به عنوان در اصلی نصب می‌شود.

درب آکاردئونی پارکینگ عموماً بدین صورت است که دو درب مجزا و در اصطلاح دولنگه ساخته و در محل نصب می‌شود. البته درب آکاردئونی یک‌لنگه هم وجود دارد.

درب‌های تک‌لنگه همانند درب‌های آپارتمانی، در یک بخش جمع می‌شوند و در هنگام استفاده به طرف دیگر کشیده می‌شوند. در مدل دولنگه، دو درب در هنگام بسته شدن توسط قفل‌های ایمن به یکدیگر وصل شده و در هنگام باز شدن درب پارکینگ، از قسمت میانی جمع شده و بر روی قاب عمودی در طرفین قرار می‌گیرند.

می‌توان روی این درب‌ها ریموت هم نصب کرد تا باز و بسته‌شدن شان به صورت اتوماتیک انجام شود.

 استفاده از گارد به عنوان درب پارکینگ مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از این مزیت‌ها دید دو طرفه است.

درب‌های آهنی معمولاً دید مناسبی ارائه نمی‌دهند و درب‌های شیشه‌ای هم امنیت چندانی ندارند.

درب‌های آکاردئونی دورژانس باعث می‌شوند تا ضمن حفظ نور مناسب برای داخل پارکینگ و دید دوطرفه، امنیت پارکینگ هم به طور کامل تامین شود.

درب-آکاردئونی-پارکینگ-دورژانس

درب بالکن

بالکن خانه‌های ویلایی و طبقات پایین آپارتمان‌ها منفذ خوبی برای ورود دزدان محسوب می‌شوند.

در صورتی که مدت طولانی در خانه نیستید، لازم است تا ورودی بالکن خود را هم کاملا ایمن کنید. 

حفاظ آکاردئونی یکی از بهترین روش‌ها برای ایمن‌سازی درب بالکن است. چرا که همان‌طور که گفته شد، این درب‌ها مانع دید ساکنین نمی‌شوند و در زمانی که شما در خانه هستید می‌توانید درب را جمع کنید و به سادگی آمدوشد نمایید.

درب آکاردئونی کارگاهی

معمولاً در کارگاه‌های بزرگ که رفت‌وآمد وسایل نقلیه زیاد است، لزوم یک درب مستحکم که باز و بسته شدن آن نیز ساده باشد، احساس می‌شود.

در این حالت استفاده از یک در ورودی آکاردئونی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

معمولاً تجهیزات موجود در این کارگاه‌ها دارای ارزش اقتصادی زیادی است و علاوه بر این که معمولاً نگهبان، رفت‌وآمد به کارگاه را کنترل می‌کند، در ورودی نیز موضوع مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

از طرفی ممکن است رفت و آمد ماشین‌ها به‌خصوص ماشین‌های بزرگ به کارگاه زیاد باشد و در نتیجه باز و بسته شدن در نیز نباید با دشواری روبرو باشد.

شما میتوانید جهت اطلاع از نوع اکاردئون مورد نیاز خود بصورت شبانه روزی با کارشناسان ما در تیم دورژانس در ارتباط باشید.

شرکت دورژانس ایمن فک ارائه دهنده کلیه خدمات فروش و خدمات  پس از فروش و نصب و تعمیرات انواع درب های اکاردئونی می باشد .راه های ارتباط با ما از طریق سایت و شماره های ذیل میباشد:

4000 66 27 021

39 722 021

با ما در ارتباط باشید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *