نصاب
نصاب

نکات مهم در عیب یابی ریموت درب برقی دورژانس

ریموت درب برقی
ریموت درب برقی

جک برقی خود را بازنشانی کنید

گاهی اوقات به سادگی تنظیم مجدد اپراتور گیت شما این کار را انجام می دهد. بسیاری از اپراتور های گیت دارای دکمه تنظیم مجدد هستند.

در برخی از اپراتور ها، قبل از باز کردن یا بستن جک پارکینگی، باید چند دقیقه پس از فشار دادن بازنشانی صبر کنید. سوئیچ تنظیم مجدد یک سوئیچ بزرگ است که در جلوی اپراتور قرار دارد.

روشن کردن سوئیچ سیستم را بازنشانی می کند: سمت RESET/DISCONNECT سوئیچ را فشار دهید (یک دایره دارد)، سپس با فشار دادن سمت NORMAL OPERATION سوئیچ را به موقعیت اصلی خود برگردانید (یک خط تیره دارد).

کد خطا را بررسی کنید

اگر اپراتور شما کدهای خطا را نمایش می دهد، بررسی کنید که آیا می توانید مشکل را از این طریق شناسایی کنید.

در برخی از اپراتور های گیت برقی یک نمایشگر عیب یابی بر روی کنترل پنل اصلی داخل محفظه اپراتور وجود دارد. توضیحات مربوط به کد های تشخیصی یا خطا های مختلف در دفترچه راهنمای کاربر موجود است.

با یک تکنسین درب برقی واجد شرایط تماس بگیرید

اگر مشکل اپراتور گیت شما آشکار نیست یا راه حل آسانی ندارد، باید آن را توسط تکنسین درب اتوماتیک بازرسی و سرویس کنید.

یک متخصص واجد شرایط تجهیزات و دانش لازم برای راه اندازی مجدد دروازه شما را خواهد داشت. در این بین، می توانید از قابلیت قطع دستی برای باز کردن دروازه خود با دست استفاده کنید.

نکاتی برای تعویض ریموت در اتوماتیک دورژانس

اگر در حال تعویض ریموت خود هستید، حتماً یک محصول با کیفیت خریداری کنید. چرا که ضمن این که از درب اتوماتیک شما در برابر باز شدن توسط هکر ها محافظت می کند، با اطمینان بیشتری کار می کند

تداخل فرکانسی ریموت کنترل درب اتوماتیک دورژانس

درب های اتوماتیک دورژانس دارای یک واحد کنترل الکتریکی هستند که ورودی های مختلفی به آن ارسال می شود، اما سیگنالی که می تواند بیشترین مشکل را داشته باشد سیگنالی است که توسط ریموت کنترل به موتور مرکزی منتقل می شود، زیرا در فرکانس مورد استفاده بسیاری از دستگاه ها قرار دارد.

مجموعه تمام تجهیزات الکترونیکی که در یک فرکانس حرکت می کنند اغلب مشکلاتی را برای اتوماسیون دروازه شما ایجاد می کند.

بنابراین، شما یک اتوماسیون برای دروازه ها نصب کرده اید تا در نهایت از پیاده شدن مداوم از ماشین و باز و بسته کردن دستی دروازه حتی در باران اجتناب کنید، اما در شرایطی قرار گرفته اید که نمی توانید مکانیزم را به کار ببندید زیرا تداخلی در آن وجود دارد.

در این حالت شما مطمئناً با یک تداخل خارجی امواج رادیویی که فرکانس انتقال کنترل از راه دور را مختل می کند، مشکل دارید که قادر به ارسال صحیح سیگنال به واحد کنترل الکتریکی گیت نیست.

یک ناراحتی واقعی اما در مدت زمان کوتاهی قابل حل است. این یک مشکل کلاسیک است که به ویژه در مناطق پرجمعیت مانند ساختمان‌های آپارتمانی، جایی که دستگاه‌های رادیویی زیادی وجود دارند که با فرکانس مشابه کار می‌کنند، رخ می‌دهد.

امواج بر روی یکدیگر همپوشانی دارند و به طور خودکار در دروازه های اتوماتیک تداخل ایجاد می کنند. بیشترین فرکانس مستعد ابتلا به این نوع مشکل 433.92 مگاهرتز است.

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
درب اتوماتیک دورژانس
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *