نصاب
نصاب

نحوه خرید درب آکاردئونی دورژانس

درب اکاردئونی دورژانس
درب اکاردئونی دورژانس

درب آکاردئونی با ویژگی بارز محافظت از مقابل درب ورودی واحدهای مجتمع های مسکونی و تجاری و مغازه ها تولید و عرضه شده است.درب آکاردئونی علاوه بر حفاظت محل زندگی و کار شما از اتفاقات غیر پیش بینی، قابلیت های زیادی دارد. 

برای آشنایی بیشتر با امکانات کاربردی این نوع درب، مطلبی را پیرامون بررسی ویژگی های درب آکاردئونی با عناوین زیر به اشتراک می گذاریم.

  • معرفی درب اکاردئونی
  • ویزگی های درب اکاردئونی و مزیت کاربرد قفل توکار درب اکاردئونی
  • بررسی انواع درب اکاردئونی 
  • جمع بندی

انتخاب و جایگزین هر قابلیت جدیدی به جای امکانات قدیمی مستلزم آشنایی کامل با آن محصول ارائه شده می‌باشد.

امیدواریم مطالب پرداخته شده در این مطلب توسط تیم دورژانس مشاور خوبی برای خرید درب آکاردئونی باشد.

معرفی درب اکاردئونی

در ابتدا برای آشنایی بیشتر با این سبک درب به دلیل نامگذاری آن به این نام می پردازیم.

نحوه باز و بسته شدن این درب بینهایت به حرکت ساز آکاردئون شباهت دارد، بنابراین به نام درب آکاردئونی میان افراد سازنده و خریدار شناخته شده است.

این درب ریلی تاشو روی درب اصلی نصب شده و به عنوان یک محافظ از حریم شخصی به کار برده می‌شود

ویژگی های درب آکاردئونی ومزیت کاربرد قفل توکار درب آکاردئونی

 ساختار کاربردی آسان و ساده این نوع درب؛ نسبت به دیگر سیستم های حفاطتی و ضدسرقتی ساختمان، یکی از دلایل قابل توجه و پرطرفداری این محصول است.

جنس این درب ها از آهن و اجزای آن پروفیل بصورت عمودی و افقی ساخته شده،یک ریل و دو نوع قفل که به صورت توکار و روکار می باشد، که امنیت توکار بالاتر است.

بارزترین دلیل استفاده از درب آکاردئونی حفاظت از حریم شخصی است.این امر مستلزم رعایت یک سری استاندارد در ساخت این نوع درب است، 

در نهایت کاربرد درب های آکاردئونی در منزل و ساختمان های اداری بصورت دستی ودر پارکینگ بصورت ریموت دار می‌باشد.

درب اکاردئونی دورژانس ایمن فک

بررسی انواع درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی را بر اساس ساختار و جنس وبرند آنها به صورت زیر دسته بندی می‌کنند:

  • درب آکاردئونی آهنی
  • دربآکاردئونی ام دی اف
  • درب آکاردئونی PVC
  • درب آکاردئونی برقی
1-درب آکاردئونی آهنی

نام این درب بر اساس فلز آهن که عنصر اصلی سازنده آن می‌باشد و استحکام بالا دارند. درب های آکاردئونی آهنی قبل از ساخته شدن با رنگ کوره وضد زنگ، رنگ آمیزی شده و در برابر رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند، بنابراین می‌توان با خیالی آسوده از این نوع درب برای محیط بیرون استفاده کرد.این مدل درب به دلیل ویژگی های نامبرده نسبت به مدل های دیگر کاربرد بیشتری دارد.

2-درب آکاردئونی ام دی اف (MDF)

مهم ترین و چشمگیر ترین ویژگی این مدل درب ها، قیمت پایین و مناسب آن است. اما عیب بارزی که این نوع درب دارد عمر کوتاه آن است که به دلیل وزن بالایی که دارد به مرور زمان از شکل افتاده و ترک می خورد. در نتیجه کارایی بالایی ندارد و نیاز به تعمیر و یا تعویض زودهنگام دارد.

 

انواع درب اکاردئونی دورژانس
3- درب آکاردئونی پی وی سی

این نوع درب به نسبت درب آهنی وزن کمتری دارد و علاوه بر زیبایی ظاهری، شستشو و تمیز کردن درب آکاردئونی پی وی سی خیلی راحت تر است.بنابراین از مدل های پر طرف دار درب های آکاردئونی می‌باشد.

اکاردئونی دورژانس
4-درب آکاردئونی برقی

درب های آکاردئونی، مدل برقی و اتومات دارند. که بیشتر برای پارکینگ‌ها کاربرد دارد.قابلیت کنترل از راه دور از مزیت این نوع درب هاست.

جمع بندی 

در انتهای این مطلب می توان گفت نظر به اینکه حریم خصوصی و محیط کار و زندگی ما همواره در معرض سرقت و تهاجم سارقین می باشد، بنابراین باید به دنبال تغبیری مناسب برای حفاطت محیط زندگی و کار خود باشید، می‌توانید با نصب درب های آکاردئونی و ضد سرقتی دیجیتال، امنیت محیط زندگی خود را تامین نمایید.

در صورتی که به دنبال خرید درب آکاردئون هستید، دورژانس ایمن فک تجربه لذت‌بخشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

برای خرید حفاظ کافی است با شماره‌های موجود بر روی سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما تمام اطلاعات لازم در مورد درب‌ها را خدمتتان ارائه کنند.

در صورتی که ابعاد درب خود را بدانید و محل نصب درب هم مشکل خاصی نداشته باشد، می‌توانید سفارش خود را تلفنی ثبت کنید تا درب آماده و به همراه نصاب حرفه‌ای به محل نصب ارسال شود.

برای این‌که خرید ساده‌تری داشته باشید، در همین صفحه عکس حفاظ آکاردئونی متنوعی را برایتان ارائه کرده‌ایم تا بتوانید به سادگی محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورتی که شرایط خاصی برای درب خود دارید، کارشناسان ما به محل اعزام و ابتدا شرایط، اندازه درب و هزینه‌ها را برآورد کرده و سپس در صورت تمایل شما سفارش‌تان را ثبت خواهند کرد.

درب‌ آکاردئونی از جمله محصولات پرفروش دورژانس است و با توجه به تجربه بالای ما در تولید این محصول، خیال شما از بابت کیفیت محصول راحت خواهد بود.

منتظر تماس شما هستیم. با آرزوی موفقیت!

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *