نصاب
نصاب

قیمت درب اتوماتیک دورژانس با فریم استیل

درب اتوماتیک شیشه ای دورژانس

استفاده از فریم های استیل جهت درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل اینکه زیبایی ورودی ساختمان را دو چندان میکنند بسیار پرطرفدار است. اما آیا قیمت درب اتوماتیک با فریم استیل با قیمت درب های اتوماتیک با فریم های آلومینیومی معمولی تفاوتی دارد؟

قیمت درب اتوماتیک با فریم استیل چگونه تعیین می شود؟

در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با فریم های استیل عوامل مختلفی میتواند تاثیرگذار باشد. یکی از موارد مهم و تاثیرگذار بر قیمت تمام شده درب، اندازه و رنگ فریم های استیل میباشد، مثلا فریم استیل با ابعاد بزرگ و پهن و رنگ طلایی گران تر از فریم استیل در ابعاد استاندارد و رنگ نقره ای (رنگ خود استیل) میباشد.

از مواردی که همیشه هم برروی قیمت و هم برروی کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیرگذار است باید به نوع موتور و اپراتور مورد استفاده در درب اتوماتیک اشاره کرد. هرچه درب ابعاد بزرگ تری داشته باشد،هم هزینه فریم های استیل بیشتر میشود و هم هزینه اپراتور درب. زیرا درب بزرگتر سنگین تر است و حرکت درب سنگین نیز به موتوری با توان بالاتر نیاز خواهد داشت.

باتوجه به نوسانات قیمت فلزات و همچنین دلار در بازار نمیتوان قیمت ثابتی برای درب اتوماتیک با فریم استیل ارائه داد. توصیه میکنیم در هنگام خرید حتما به رزومه دورژانس توجه فرمائید و مطمئن شوید که شرکت مشاوره ای صادقانه و قیمتی منصفانه به شما ارائه داده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *