نصاب
نصاب

درب اکاردئونی چهار لوزی دورژانس

درب اکاردئونی دورژانس

در واقع درب اکاردئونی یک نوع حفاظ است که اغلب اوقات در درب ورودی ساختمان ها اعم از درب ساختمان های مسکونی و تجاری و اداری نصب می شود.

همان طور که از نام درب پیداست نام آن برگرفته از ساز آکاردئون است چرا که شاخصه مهم این درب تاشو بودن آن است.

از این رو حفاظ آکاردئونی را در بازار با نام های دیگری همچون درب های کرکره ای یا درب های تاشو نیز می شناسند.

این درب هم در انواع و هم در مدل های مختلفی تولید می شود که یکی از مدل های این درب، درب آکاردئونی چهار لوزی است.

از این رو اگر می خواهید با انواع حفاظ آکاردئونی و درب آکاردئونی چهار لوزی آشنا شوید می توانید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

معرفی درب آکاردئونی چهار لوزی یا چهار گل

همان طور که اشاره نمودیم از درب آکاردئونی عموما در ورودی ساختمان ها نصب می شود.

از این رو معمولا از درب آکاردئونی چهار لوزی در ورودی ساختمان های چند طبقه استفاده می شود که دارای واحدهای ساختمانی زیادی هستند. در این گونه درب ها حفاظ آکاردئونی به صورت چهار لوزی است به این صورت که هیچگونه فضای خالی در بین اینگونه درب ها وجود ندارد.

از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی چهار لوزی این است که چهارچوب و تسمه اینگونه درب ها دوبل می باشد. اینگونه درب ها جزء حفاظ های با امنیت بسیار بالا هستند.

قیمت درب آکاردئونی چهار لوزی

در واقع فاکتورهای مختلفی تعیین کننده قیمت درب آکاردئونی چهار لوزی هستند یکی از این فاکتورها عرض درب است. به این صورت که هر چه عرض چهارچوب اینگونه درب ها جمع و جورتر باشد عرض کمتری دارند و در نتیجه سبب می شود که وزن کمتر و به تبع آن قیمت کمتری نیز داشته باشند.

از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت درب آکاردئونی چهار لوزی ارتفاع درب است. طبیعتا هر چه ارتفاع درب کمتر باشد قیمت آن نیز کمتر می شود. از دیگر فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت اینگونه درب ها است طرح درب آکاردئونی 4 لوزی است. یعنی نوع طرح این درب ها نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارند. به این صورت که هرچه طرح این درب ها ساده تر باشد یعنی از گل های سنگین استفاده نشود سبب می شود که درب وزن کمتری داشته باشد و طبیعتا قیمت آن نیز پایین تر شود.

شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

خدمات درب اتوماتیک
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *