نصاب
نصاب

کاربرد رتور در جک برقی دورژانس

رتور 2
روتور اولین ماشین ساخته شده توسط  anyos در سال های  1824  میباشد . روتور یک چرخش الکترو مغناطیسی است  که از سیم پیچ اطراف هسته آهن ساخته شده است  که اجزای مغناطیسی روتور  از  لمینت های  فولادی تشکیل  شده  است که  در  اسلاید های  مختلف و در اندازه های  متفاوت استفاده میشود.
همان طور که جریان ها ار طریق سیم  به  میدان مغناطیسی حرکت می کنند جریانی در اطراف هسته ایجاد می شود که به آن جریان میدان گفته می شود که  وظیفه  جریان میدان ، کنترل  سطح  قدرت  میدان مغناطیسی می باشد .
رتور جک پارکینگ یکی از بخش های مهم جک برقی پارکینگ به شمار می رود که در بخش متحرک موتور الکتریکی قرار دارد که با نام چرخانه نیز آن را می شناسند. رتور یکی از اجزای تشکیل دهنده رتور استوانه ای می باشد  که وظیفه ی جذب رسانا را برعهده دارد. رتور از جنس آلومینیوم و فلزات زیادی ساخته می شود. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که رتور باید یک جنس مقاوم تری نسبت به چرخنده برنجی داشته باشد تا در زمان انجام کار آسیب کمتری به رتور وارد شود. 

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر اشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

021-91003369

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *