نصاب
نصاب

نحوه عملکرد ریموت کنترل دربهای اتوماتیک دورژانس

ریموت درب اتوماتییک دورژانس

این رجیستر شامل یک کد اختصاصی بوده که بین هر یک از کلیدها و دستگاه های مشابه منحصر به فرد بوده و حکم یک کلید دیجیتال را داراست ، البته شایان ذکر است منحصر به فرد بودن آن امنیت درب اتوماتیک را تضمین می نماید.

ریموت درب دورژانس

نحوه عملکرد:

با فشردن هر یک از کلیدهای فرستنده ریموت درب اتوماتیک ، که یک ماژول رادیویی RF ارسال اطلاعات می باشد،یک رجیستر8 بیتی با فرکانس 433MHZ یا 315MHZ در شعاع 20 الی 50 متر در فضا منتشر می شود. این رجیستر شامل یک کد اختصاصی بوده که بین هر یک از کلیدها و دستگاه های مشابه منحصر به فرد بوده و حکم یک کلید دیجیتال را داراست ، البته شایان ذکر است منحصر به فرد بودن آن امنیت درب اتوماتیک را تضمین می نماید.

Baudrate ارسال کد فوق در دستگاه یا درب اتوماتیک حاضر 110 بوده و این کد توسط دستگاه مقابل یا گیرنده که با همان فرکانس و بادریت تنظیم گشته دریافت می شود، سپس کد دریافت شده به میکروچیپ منتقل شده و Buffer که به این امر اختصاص داده پرمی کند .

در این مرحله میکرو این بافر را با رفرنس های خود که در مرحله ی خواندن ذخیره نموده مقایسه می کند و در صورتی که این مقایسه جواب درست بدهد، پورت مربوطه را بسته تا عمل مطلوب که شامل حالت های مختلف عملکرد درب است انجام گیرد.

راهنمای نصب :

نحوه اتصال به DCU-100 :

رنگ بندی سیم ها به ترتیب پین بندی کانکتور 9 پین :

1-نارنجی :Vbatt

2-قرمز : V24

3-مشکی : GND

4-زرد : NA

5-سبز: LS

6-آبی:AU

7-سفید : DO

8-قهوه ای : 24 VAKKU

9-طوسی : KB

نحوه Learn کردن :

1- برای ورود به مد لرن دکمه گیرنده را 3 ثانیه گرفته (LED گیرنده روشن می شود) و سپس رها کنید.

2-یکی از دکمه های ریموتی که می خواهید لرن کنید را فشارداده (LED گیرنده خاموش می شود، به معنای لرن شدن این ریموت)

3-دکمه گیرنده را یک لحظه کوتاه فشار دهید.( LED گیرنده روشن می شود)

4-در صورتی که می خواهید ریموت دیگری را لرن کنید.به مرحله 2 بروید (تا 5 ریموت را می توانید بدین روش لرن کنید) در غیر این صورت (یا در پایان لرن) دکمه گیرنده را 3 ثانیه نگه دارید تا گیرنده از مد لرن خارج شود.

مشخصات دستگاه گیرنده :

LED: در حالت عادی خاموش و با رسیدن سیگنال از فرستنده (خواه فرستنده لرن شده باشد یا نه) متناسب با سیگنال ورودی چشمک می زند.LED با ورود به حالت لرن بطور ثابت روشن می ماند.

کلید: برای لرن کردن فرستنده (ریموت) استفاده می شود. و در این ورژن نرم افزار حداکثر 5 ریموت را می توان لرن کرد.

در ضمن با هر ورود به لرن، حافظه از اطلاعات قبلی (ریموت هایی که لرن شده اند)پاک می شود.

اخطار: اتصال کوتاه شدن هر کدام از پین های KB,DO,AU,LS,NA به GND باعث سوختن ترانزیستورهای خروجی ریموت می گردد.(سعی بر این است که در ورژن نهایی،محافظی برای این منظور تعبیه گردد.)

کلید A : با فشردن کلید A دستگاه ، در حالت قفل قرار گرفته و امکان باز و بسته شدن اتوماتیک از بین می رود.

کلید B : با فشردن کلید B دستگاه در حالت ورود ممنوع قرار گرفته و تنها از سمت داخل سنسورها در را باز می کنند که در واقع تنها امکان خروج وجود خواهد داشت.

کلید C : با فشردن این کلید دستگاه در حالت اتوماتیک قرار گرفته و توسط سنسورها در باز وبسته می شود.

کلیدD : این کلید دستگاه را غیر فعال نموده و در حالت دائم باز می ماند.

کلید E (حالت KB) : این حالت تنها در صورت قفل بودن دستگاه ، کاربرد داشته و می تواند با وجود قفل بودن درب ، آن را باز نماید.

حالت نیمه باز : اجرای این دستور تنها از طریق Program Switch اجرا می گردد و درب را در حالت نیمه باز ثابت نگه می دارد.

شرکت دورژانس ایمن فک دارای انواع خدمات فروش و پس از فروش و همچنین خدمات نصب و تعمیر انواع ریموت های درب های اتوماتیک میباشد شما میتوانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاوران ما در تماس باشید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط