نصاب
نصاب

قطعات کنترل باکس درب اتوماتیک دورژانس

کنترل باکس دورژانس

کنترل باکس درب اتوماتیک

کنترل باکس درب اتوماتیک ، به عنوان مغز دربهای برقی می باشد .

از آنجاییکه تمامی فرامین قطعات درب اتوماتیک زیر نظر کنترل باکس صورت می گیرد لذا این قطعه ی الکترونیکی جزء مهمترین قطعات درب برقی به حساب می آید.

در واقع اگر برد الکترونیکی با کوچکترین مشکل رو به رو شود تمامی سیستم درب برقی با اختلال رو به رو می شود چرا که تمامی تجزیه و تحلیل ها توسط این مدار فرمان صورت می گیرد.

برد الکترونیکی درب برقی شیشه ای به دو صورت آنالوگ و دیجیتال موجود می باشد.

کنترل-باکس-درب-شیشه-ای-اتوماتیک-دورژانس

کاربرد کنترل باکس درب اتوماتیک

وظیفه ی اصلی کنترل باکس درب برقی شیشه ای به عنوان اتاق فرمان در سیستم درب اتوماتیک شیشه ای ، باز و بسته کردن درب،سرعت حرکت لت ها،قفل درب اتومات و مدت زمان باز ماندن درب ها را به عهده دارد.

تمامی حالت های درب برقی همچون تمام باز،نیمه باز  و باز شوی یک طرفه توسط کنترل باکس انجام می شود حال آنکه اگر ایرادی در یکی از این قسمت ها پیش بیاید .خطا به صورت کد در کلید تعیین وضعیت نمایش داده می شود و سرویس کاران با خواندن کد می توانند به راحتی مشکل را برطرف نمایند.

البته قابل ذکر است که این موضوع در همه ی برندها صدق نمی کند در برخی از برندهای موجود برای برطرف کردن خطا باید مدار فرمان چک شود زیرا خطا از طریق سون سگمنت روی کنترل باکس نمایش داده م شود.

کنترل باکس دورژانس
شرکت فنی مهندسی دورژانس با 27 سال سابقه درخشان در زمینه فروش،نصب و تعمیر انواع درب های اتوماتیک ایرانی و خارجی و نماینده انحصاری محصولات ایتالیا در ایران مفتخر است که بصورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات ما و تیم دورژانس یبیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره زیر تماس بگیرید

69 33 00 91 

درب اتوماتیک دورژانس
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *