نصاب
نصاب

نحوه عملکرد یک برد درب برقی دورژانس

نحوه عملکرد برد درب برقی
برد درب برقی دورژانس به سادگی یک وسیله برقی است که می تواند پس از دریافت سیگنال از یک سیستم برد کنترل دسترسی، درب را باز یا بسته کند.

پس از ارائه اعتبار دسترسی مجاز، درب به طور خودکار باز می شود (و بر اساس یک بازه زمانی از پیش تعیین شده، معمولاً 5-10 ثانیه باز می ماند) و سپس به طور خودکار بسته می شود.

هنگام خروج، فرد به سادگی دست خود را روی دکمه خروج بدون لمسی که در کنار در قرار دارد تکان می دهد، که دوباره به طور خودکار در را باز می کند. در بازکن های اتوماتیک دارای ویژگی ایمنی داخلی برای تشخیص انسداد در مسیر باز یا بسته شدن درب هستند.

هنگامی که انسدادی تشخیص داده می شود، سنسور تعبیه شده از ادامه کار درب بازکن خودکار جلوگیری می کند تا از آسیب رساندن به افراد ایستاده در مسیر درب جلوگیری کند.

چگونه یک درب بازکن اتوماتیک با یک سیستم برد کنترل کار می کند؟

برای این که یک درب بازکن برقی دورژانس با سیستم کنترل دسترسی کار کند، باید دارای کنترل های داخلی باشد تا اقدامات را به ترتیب مناسب ترتیب دهد.

یک ادغام معمولی بین یک درب بازکن اتوماتیک و یک سیستم کنترل دسترسی به صورت زیر عمل می کند:

1.یک کارمند یا مستاجر یک اعتبار دسترسی (به عنوان مثال، کارت مجاورت یا اعتبار گوشی هوشمند، یا ریموت کنترل از راه دور) را به یک درب خوان، که به یک واحد کنترل دسترسی (ACU) متصل است، ارائه می دهد.

ACU کنترل پنل اصلی است که همه خوانندگان به آن متصل هستند و همچنین اعتبار دسترسی را در پایگاه داده برای اعطای دسترسی تأیید می کند.

2.هنگامی که ACU اعتبار را تأیید کرد، ACU سیگنالی را به درب بازکن خودکار ارسال می کند تا قفل دستگاه قفل درب را باز کند (معمولاً یک ضربه الکتریکی یا قفل الکترومغناطیسی).

3.پس از باز شدن قفل درب، درب بازکن اتوماتیک اقدام به بازکردن درب می کند و پس از یک دوره زمانی از پیش تعیین شده، معمولاً 5-10 ثانیه، آن را می بندد.

آیا در حال مجهز کردن درب پارکینگ خود به سیستم کنترل دسترسی هستید؟

1.متخصصان مجرب را بیاورید: این پروژه به تلاش هماهنگ بین یک قفل ساز، برق کار و ارائه دهنده سیستم کنترل دسترسی نیاز دارد. با این حال، ارائه دهنده کنترل دسترسی باید بتواند پروژه را برای شما مدیریت کند.

2.میزان فضای موجود بین سقف و چارچوب در را بررسی کنید: برای نصب برد درب برقی به حداقل شش اینچ فاصله بین سقف و چارچوب در نیاز دارید. اگر فضای کافی وجود ندارد، گزینه های دیگری وجود دارد که شرکت انتخابی شما می تواند ارائه دهد.

3.درب بازکن با اندازه مناسب را انتخاب کنید: درب بازکن خودکاری را انتخاب کنید که متناسب با عرض در باشد. برای توصیه ها به شرکت انتخابی خود مراجعه کنید.

4.منبع برق و ولتاژ مورد نیاز را بررسی کنید: درب بازکن های اتوماتیک معمولاً به یک منبع برق مستقیم 120 ولت نیاز دارند که باید توسط یک برق کار سیم کشی شود. در حالت ایده ‌آل، سیم‌ های برق در داخل دیوار ها و چارچوب در ها پنهان شده و آشکار نمی‌ شوند.

سنسور چگونه به کمک برد کنترلی درب اتوماتیک دورژانس را باز می کند؟

هنگامی که یک حسگر تشخیص داد که شخصی باید وارد ساختمان شود، سپس سیگنالی را به مکانیسم باز کردن درب می فرستد.

مکانیزم باز شدن درب توسط یک موتور الکتریکی کار می کند که با توجه به نوع درب شما درب را باز می کند.

انواع درب اتوماتیک عبارتند از:

1.درب ‌های برقی کشویی: ایده ‌آل برای ترافیک دو طرفه، درب ‌های کشویی اتوماتیک ممکن است از مسیر های بالای سر آویزان شوند یا به همراه ریل‌ ها و غلتک ‌ها نصب شوند.

2.درب های برقی لولایی: ایده آل برای ترافیک یک طرفه، درب های لولایی اتوماتیک به داخل یا خارج باز می شوند.

3.درب‌ های برقی تاشو: ایده‌آل برای ورودی‌ های کوچک که در آن فضا نگران‌کننده است، درب ‌های تاشو خودکار روی خود جمع می ‌شوند تا یک راهرو ایجاد کنند.

4.درب های برقی گردان: ایده آل برای مناطق پر تردد، درب های گردان اتوماتیک امکان خروج و ورود همزمان را فراهم می کنند.

درب مناسب برای ساختمان شما به نوع تردد عابران پیاده در ملک شما و فضای موجود بستگی دارد.

شما می توانید ازطریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
خدمات درب اتوماتیک
اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *