نصاب
نصاب

انواع قفل درب چوبی دورژانس

انتخاب بهترین نوع قفل درب‌ چوبی دورژانس تاثیر زیادی در آسایش و امنیت شما هنگام استفاده از قفل دارد. زیرا امنیت فضای داخلی ساختمان شما را فراهم می‌کند.

همچنین انتخاب قفل متناسب با درب بسیار حایز اهمیت می باشد.  قفل هایی مخصوص سرویس بهداشتی با درب های آلومینیومی متفاوت است. پس بسته به نوع درب، قفل مناسب را از فروشگاه یراق کالا تهیه نمایید.

یکی از مهم ترین کاربرد این قفل ها، استفاده به عنوان قفل درب اتاق خواب، قفل درب لابی و ….می باشد. قیمت قفل درب چوبی با دستگیره متناسب با آن از مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید.

انواع قفل دورژانس درب چوبی

  • قفل مکانیکی درب
  • قفل سرویس
  • قفل سوئیچی
  • قفل کلیدی
  • قفل دیجیتال درب چوبی
قفل مکانیکی از قدیمی ترین مدل های قفل درب چوبی به شمار می رود و هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. با گذر زمان این قفل ها شکل جدیدتری به خود گرفتند اما ساختار آن ها بر اساس همان اصول اولیه قفل مکانیکی کار می کند.
 از جدید ترین و با کیفیت ترین مدل ها قفل درب چوبی می توان به قفل دیجیتال اشاره کرد.

قفل درب اتاق دورژانس

یکی از مهم ترین محصولات در زمینه قفل درب چوبی، قفل درب اتاق می باشد. اکثر درب های اتاقی از جنس چوب، ام دی اف، اچ دی اف و .. می باشد که برای تمامی موارد می توانید قفل درب چوبی را تهیه و نصب نمایید.

قفل درب اتاق از مهم ترین یراق آلات درب می باشد که هم ظاهر زیبا به درب می بخشد و هم برای شما امنیت و حریم خصوصی ایجاد می کند.

قفل سوییچی

ساختار اینقفل ها معمولا از فلز می باشد که موجب ایجاد مقاومت بیشتر در این محصولات می شود. این مدل از قفل درب دارای دو اهرم می باشد. یک اهرم بلند هدایت کننده که نوع حرکت آن ها کشویی است. قفل‌ مدل سوئیچی دارای سیلندر های مخصوص و منحصر به خود می باشد. 

قفل کلیدی

 از ویژگی های مهم قفل درب کلیدی می توان به نصب آسان آن اشاره نمود. همچنین به دلیل پهنای زیاد، این قفل ها مناسب برای نصب بروی درب های چوبی و درب اتاقی هستند. بلبرینگ موجود در این قفل ها موجب روان شدن هر چه بیشتر محصول شده است.

قفل ضدسرقت

قفل های ضد سرقت که بیشتر برای درب های ورودی چوبی مورد استفاده قرار می گیرند یکی از بهترین و امن ترین مدل های قفل درب به شمار می روند.

تفاوت این قفل ها با قفل های معمولی در تعداد زبانه های قفل و جنس این زبانه های می باشد. معمولا زبانه های قفل ضد سرقت از فولاد مقاوم در برابر اسید بوده و در هنگام قفل نمودن با کلید، زبانه های متعدد قفل در جهات مختلف وارد چهارچوب درب شده و دیگر بازگشایی آن بدون کلید امکان چذیر نخواهد بود.

برای خرید انواع قفل درب چوبی به برند و کیفیت آن توجه نمایید

امروزه در بازار تنوع گسترده‌ ای در انواع قفل درب چوبی وجود دارد، بودجه ای که برای قفل درب ورودی خانه یا محل کار خود خرج می‌کنید، بر روند صحیح عملکرد آنها تأثیر خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، افرادی که بودجه بیشتری صرف خرید قفل می نمایند، می‌ توانند به خرید باکیفیت‌ ترین و بهترین قفل بازار فکر کنند. این قفل ها هم امنیت بیشتری برای شما ایجاد خواهند کرد و هم کمتر نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند.

برای بسیاری افراد، بهترین روش برای قضاوت در مورد کیفیت قفل درب چوبی، برند قفل مورد نظر است. یک برند معتبر غالباً می‌تواند یک مهر تأیید بر کیفیت محصول باشد

شما میتوانید از طریق وبسایت ما با محصولات و تیم دورژانس بیشتر آشنا شوید و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان دورژانس با شماره 91003369 تماس بگیرید.
درب اتوماتیک دورژانس
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Be the first to write a review

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *